PROM 2015

Hej alla glada! För drygt en vecka sedan var prom, den årliga vårbalen. Här kommer lite bilder därifrån! 
 
Kvällen innan sov jag över hos Lena och hon fixade mitt hår på morgonen. Hon är så duktig! 
Erik, Anya, Erik's date Claire och jag åkte downtown för att ta lite bilder vid floden. 
 
Margaret näst längst till höger hade gjort de superfina blomgrejsimojserna som jag inte har en aning om namnet på. :) 
Efter det åkte Anya och jag till hennes kompis Laura där vi var med några andra gulliga tjejer och tog bilder och åt middag. 
Vi åt pizza till middag, och denna man är pizzakillen. Bra reklambild för Domino's pizza, haha! 
Alla var så fina! Vi hade inte gone crazy lika mycket som vissa tjejer gör, som går på salong och fixar håret och naglarna och sedan spenderar många hundra dollar på att köpa en klänning, utan de flesta av oss hade haft vänner som fixade våra hår och flera hade lånat klänningar osv. Jag körde på en gammal goding från balen i nian! 
 
Vi åt middag tillsammans och åkte sedan till the Myth, en nattklubb där prom var. Det var så kul! Musiken var bra och det var himla kul att dansa med alla och se hur fina alla var i sina klänningar, håruppsättningar och kostymer. Efter prom hade vi sleepover i vårt hus. Sammanfattningsvis var det ett väldigt roligt dygn! Det var roligare än vad jag förväntade mig. Både Marlena och jag hade varit lite stressade innan över hela den här sjukt hypade grejen, men det blev bra till sist. :) 
 
Kramar!
Fredrika



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fredrikasblogg.blogg.se

Utbytesstudent i Minnesota, USA 14/15

RSS 2.0