Mars? April? Nej vänta, det är ju januari i Minnesota!

Hejsan! Appropå det här med att bli lite bättre på att blogga om skidåkning så körde jag ett jättekul race i söndags! Det var ett community race at William O'Brien State Park. Alla vi från skolan som var där körde 10 km-racet. Jag behöver väl egentligen inte säga så mycket mer än att det var alldeles, alldeles underbart. Kolla bara på bilderna. Att åka skidor i sådant pangväder gör ju vem som helst smått hög på livet! 
 
Detta var målrakan. Älskar småtävlingar! Alla går liksom runt och är så härligt glada och avslappnade och det är bara på kul! 
Ehm, ursäkta rumpbilden... Det var faktiskt maten jag försökte fota, haha. Efter målgång var det nämligen här man hängde, för apelsinklyftor utomhus i skidsammanhang är ju som bekant typ det absolut godaste som finns. 
 
Intense. När tjejen bakom mig närmade sig mot slutet blev jag minst sagt stressad och la på en hejdundrande spurt. Sedan kom hon liksom aldrig i mål, så hon måste ha kört 20 km vilket var två varv på den banan jag körde. Hur som helst bra stressträning! :) 
 
Kramar!
Fredrika 
 
Mamma
2015-01-21 @ 07:07:03

Härligt med fina skidbilder till frukost! Tack för inlägget!

Svar: Varsågod! :*
Fredrika




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fredrikasblogg.blogg.se

Utbytesstudent i Minnesota, USA 14/15

RSS 2.0