A TOTALLY Normal Day at Stillwater Area High School

Nej, vi är inte utklädda till Disney-prinsessor. Vi har haft dress up day i Nordic teamet, eftersom vi har vårt Conference meet imorgon. Temat var tacky prom dresses och jag tycker att vi lyckades ganska väl. Befrielsen när dagen var slut och träningskläderna åkte på var dock total, för i dem kan man ju i alla fall andas ordentligt till skillnad från i den där klänningen haha... 
 
Imorgon står pursuit på schemat. På morgonen är det 5 km klassiskt, individuell start i 15-sekundersintervall. Sedan får vi några timmars vila innan det är jaktstart 5 km skate baserat på tiderna från det klassiska loppet. Det blir första gången jag kör en pursuit eftersom jag var sjuk den gången då det var en continuous pursuit och eftersom den andra blev inställd på grund av att vädergudarna inte samarbetar med oss... Så, önska mig lycka till! :)
Kram!
Fredrika
 
 
 
Mamma
2015-01-29 @ 08:35:49

Stiliga skidåkare! Lycka till! Kram mamma

Svar: Tack! ❤
Fredrika




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fredrikasblogg.blogg.se

Utbytesstudent i Minnesota, USA 14/15

RSS 2.0